I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 11 November 2011

SPM dah dekat!!

Ya Allah..aku semakin terasa gementar nak hadapi SPM..hanya tinggal 2 hari ja lagi...semasa majlis restu ilmu kat sekolah tadi...aku memang rasa nak nanges tapi aku sebagai lelaki terpaksa cover macho...cikgu2 yang pennah mengajar aku bagi ucapan...buat ayat sedih..memang time tuh mata aku dah merah..pastu tengok plak budak perempuan sampai peluk2 dengan cikgu mintak maaf...cikgu2 pon ada yang nanges..budak2 lagi lah sakan...yang budak laki nih boleh lagi main tolak2...aduiii!! pastuh time nak balik...aku mintak maaf pulak dengan kawan2...aku pon sedar memang aku nih suka sangat kacau kawan aku..hehehe sronok kacau depa nih...geng2 gengster kat kolah ponn nanges tadi...hahahaha hati lembut rupanya...moga2 semua pelajar SPM tahun ni akan mendapat kejayaan seperti yang diingini termasuk aku... ^_^ amin...~~

No comments:

Post a Comment