I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 16 November 2011

bUat Takot Aku Ja....!!

Fuh....perkara berlaku pagi tadi memang buat aku nervous...gila gelabah terok...hehehe...Pagi tadi aku pegi kolah macam besa untuk exam sejarah......time lagi 5 minit nak masuk dewan aku pon bawa keluar kad pengenalan dengan slip kemasukan SPM...tapi aku cari slip tuh tak dak dalam beg aku....dah la kalau tak dak slip tuh memang tak bole masok dewan...baru aku teringat malam kelmarin aku terbawa keluar dari beg...huhuhu pastuh aku pon pegi jumpa cikgu samsul...aku gitau dia yang aku lupa bawak slip tuh...pastuh cikgu sejarah aku datang kat aku...dia kata " relex....jangan takut kami ada borang tuh lagi...jangan dok gelabah sangat " fuh !! dengar cikgu kata camtu terus aku rasa lega...pas suma orang dah masuk dewan...cikgu sejarah aku tuh pon datang bawa surat akuan pelajar....naseb baek aku boleh masuk exam..kalau dak memang sah2 aku failed sejarah..huhuhu thanks!!! cikgu.. :P
slip ni la yang aku lupa bawak tuh...
**hanya contoh



(pengajaran kepada kita suma...periksa dahulu sebelum datang ke sekolah..hehehe)

No comments:

Post a Comment