I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 19 November 2011

*$%#@$!? pUnYa nEtbOok

assalamualaikum....bulan 4 haritu aku telah dpat 1 netbook free yang disumbangkan oleh SKMM (kerajaan)....netbook hnya diberi pada pelajar yg miskin ja..aku nie dikira miskin la jgak..hehhehe tapi masalahnya netbook yang depa bagi tuh tak berkualiti..korang penah dengar tak jenama AXIOO..hahhaha tu lah jenama netbook aku..aku tgok kolah lain dapat ACER,HP tpi kolah aku dpat jenama nih..tapi aku syukur sebab tetap free...netbook bru ja rosak 3 hari lepas...adooii..padahal aku tak penah bagi jatuh pon...lagipon aku kurang guna netbook nih sebab dah ada laptop....ramai dah kwan aku yang netbook depa rosak...jadi aku terpaksa pergi jumpa orang SKMM nie utk repair...


##naseb bek waranti ader lgih.. :)

No comments:

Post a Comment