I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 6 November 2011

AssAlAMuALaIkuM dan Slamat hari raYe

Assalamualaikum....first aku nk ucap selamat hari raya Aidiladha/ Korban / Haji kepada suma blogger dan pembaca .... raya taon nie la raya yang paling  x best bg aku....sebab2 aku kata camtu kerana

*hari nie hujan jer sampai malam
*taon nie SPM
*x ramai saudara mara yang balik raya
*kawan aku suma sibok
*duit takde

kelmarin malam...time aku tengah sibok2 kat rumah tetiba ada sorang kawan aku nieh message aku...nie msg dia hantar " wei,jom tido umah aku mlm nih " aku pon rasa mcam macam ok jer...pastu aku msg kawan aku sorang lagi nak ajak dia skali....nie message aku kat dia... " sazmin, jom tido umah eman....dia ajak " lepas 3 minit dia pon balas ok....aku pon prepare untuk ke rumah dia...sampai jer umah dia...tetiba rasa lapar....aku pon pikiaq (fikir) nak buat megi goreng...aku pon ajak kawan aku sorang lagi pegi ECONSAVE dekat jer dari situ...dlm 500 meter...sampai jer ECONSAVE aku tengok jam dh pkul 9.58...lagi  2 minit dah nak tutup..aku pon kalot2 masok cari sawi,megi, carrot dgn telor..pastu time nak bayar aku jgak yang kena bayar sbab kawan aku sorang nih lupa bawak dompet.....hurmm....

nih la dia econsave tuh

lepas kami dah beli suma..kami pon balik ke rumah kawan aku tuh...aku rehat kejap tengok cite korea ramai2.....hehehe walaupon aku tak suka layan jer la....lepas tuh aku dengan kawan aku nie pegi dapur nak goreng megi tuh.....hahaha...naseb bek aku nih aku terer masak cceewwaahhh....lepas dah abes masak kami pon makan ramai2 kt depan tv sambil tgk cite korea....

lepas dah kenyang aku dengan kawan aku sorang nih masok bilik...kawan aku yang ajak tido rumah dia nih masih ada kat depan tgk tv....masok jer bilik dia aku aku rasa best...huhuhu besa la bilik dia ada aircond...rumah aku  tak dak....aku pon cucuk henfon aku kat speaker besar dalam bilik dia....pastu buka lagu kuat2....huhuhu best2 sebab rumah aku tak dak benda camtuh.....kami dengar lagu sampai jam 2 pgi....huhuhu tapi aku tak rasa ngantok pon...dalam pukul 3 camtuh bru kami  3 orang tido...huh aku terpaksa tido atas katil dengan sorang nih..dah la katil kecil...sempittt...hehehe

esok pagi...kami bangon tido pastu kalot2 bersiap2 nak pegi sembahyang raya....lepas suma dah mandi kami pon pegi masjid yang 600 meter dari situ..dah la hujan rintik...sampai ja kat sana kami tengok ramai orang dah keluar masjid....kuang3x depa dah abes sembahyang.....hahaha x sempat....

kami pon balik rumah..sampai rumah kami pon siap nak pegi raya rumah kawan yang lain....last2 hujan lebat..kami pon terpaksa cancel plan kmi...huhuhu aku pon blik rumah sambung tido sampai ptg...pastu aku ingat ptg tuh nak kluar raya...tapi ujan lagi....sampai skrang aku tak pegi raya mana pon..huhuhu raya yang x best taon nie.... 

No comments:

Post a Comment