I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 17 September 2011

KawAn / FrEnz

kawan2 rapat aku
kali nie aku nak cita mengenai kawan rapat aku....aku nie memang rapat dengan budak pompuan dalam kelas aku...jangan salah paham ok...aku kwan dengan depa sebab nie baek...huhuhu sumenye 8 orang aku akan cite ikut urutan orang first skali aku kenal

1. Nusyazwani

dia memang suka org panggil dia nonie...tah la knapa nak glamour kot...budak nie la orang yang pertama skali aku knal...sejak umur aku 5 tahun smpai skrang form 5 pon masih skolah kat tempat yang same....dah meluat tengok muka dia tiap hari...hehehe dia nie kuat beleter pastu suka marah orang, kuat tidur mcm aku jugak....dia nie juga agak gedik2 gitu..hehehe

2. Azhar

dia pulak suka orang panggil dia Oppie...gile kot..hehehenie kawan rapat aku sejak darjah 1 sampai skrang masih kelas yang sama...aishh...rasenyer dh boring tengok tiap hari...sifat dia lak lemah lembut, kuat merajuk, kuat perasan dan gedik jugak..hehehehe

3. Umi Nurul Atika

orang selalu panggil dia umi jer....aku kenal dia sejak darjah 2 smpai darjah 6 pastu kami tak sama kolah tapi time form dia masok kolah aku..time tu aku rapat balik smpai skarang...sifat die nie plak agak pendiam, rajin sikit drpd aku (skit jer) , kuat merajuk dan suka marah orang..hehehe

4. Fifi Sherafina dengan Nur amira

sorang tu orang suka panggil dia fifi pastu sorang lagi mira...aku knal depa 2 orang masa form 3..time tuh cikgu pindah depa masok kelas aku....fifi nie sifat dia...mengada2, over trok , gedik ..hehehe mira nie plak sifat dia suka marah orang,kuat merajuk, agak gedik.....hehehe

5. Nur atiqah , Nur farahin dan Nur fatiladila

nama pendek depa ... tiqah,frahin, dila....aku knal depa masa form 4 time tu aku pilih kelas ekonomi sebab aku minat kira2...tiqah nie sifat dia memang kuat merajuk, suka marah orang , agak ganas...hhehehe farahin nie pon sama..kuat merajok tp lemah lembut....dila nie plak...suka gelak..suka bergosip, suka wat ayat sedih..huhuhu



*bagi sesapa yang namanya disebut kat atas minta maaf banyak hanya sekadar gurauan semata-mata..hehehe..sekian tima kasih~~

No comments:

Post a Comment