I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 27 December 2011

MukA Cina~~

Tiga hari lepas aku ade pegi belajar kereta maklumlah cuti sekolah lagipon dah habis SPM..so aku pegi la amik lesen kereta...hari tu ade la lagi 2 orang naik kereta sekali dengan pegi tempat belajar tuh...pastu ade sorang nih tegur aku  nama dier Wan >>
Wan: You bila mau JPJ?
Aku: 5 haribulan 1 nih
Wan : ooo... You tarak takot ka?
Aku: Tak takut sangat pon..

Sampai jer tempat tuh aku pon tunggu giliran belajar...time tunggu tuh aku ade la sembang2 dengan depa 2 orang....lepas aku dah Ok dengan depa..last2 depa ingatka aku ni CINA....ciss...bedebah betui!! camne la depa bole fikir aku nih cina padahal muka aku pure melayu..hehehe cuma mata aku ja sepet sikit.....lepas depa dah dengar cara aku cakap baru depa tau yang aku ni melayu...hahaha ni kali ke brapa tah orang ingat aku nih cina...2 minggu lepas time aku nak bayar kat cashier...cashier tuh cina..pastu die cakap cina dengan aku...aku pon buat muka BLUR....pastu baru die kata sory ingatkan cina tadi..hampeh betoi...!!




##this is true story  ^_^

No comments:

Post a Comment