I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 7 October 2011

LEpAk SesAjA

kawan2 aku suka kata yg aku nie suka lepak...plisss!! la mmg aku suka lepak tp tempat yang aku lepak tu bukannya tmpat yag tak senonoh kedai mamak jer...takkan tak boleh kot...lagipon aku keluar lepak time cuti ja..kalau time kolah aku dok umah ja..study jer..heiuww2x~~~(mcm la study sgt aku nie) selalunya aku akan keluar lepak tiap ari jumaat mlam ja...bwk netbook AXIOO yang aku dpat free kat kolah..pastu on9 pesbuk guna wifi kat mamak tu...tu jer...bukan aku pi rempit...tempat yang aku slalu lepak tuh memang rmai suka mai...nama tempat tuh NASI KANDAR RIYAS kat taman pekaka Nibong Tebal...kalau agpa nak jumpa aku mai la cari aku kt sini malam jumaat..hehehehe...

nii la kedai tuhhhh~~~~

time pagi mmg tak ramai tapi klau time malam penuh...kat luar pon kena meja sebab tak cukup tempat...makanan peveret aku kat situ apa lagi klau bukan ROTI CANAI..hhehehe tu jer yang murah...kena bajet la sikit...

hahaha...nie la dia roti canai..murah Rm0.80 jer satu 
kadang2 tuh aku klau aku ada duet lebih...aku mkn la mknan mahai2 skit...benda yang aku slalu aku pesan...megi goreng..huhuhu

hehehe..nie la megi goreng dia...harga rm3 satu pinggan..bleh la tahan

okeh....tu la aktiviti aku klau time cuti kolah...hehehe bye2...

No comments:

Post a Comment