I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 8 October 2011

tiDur RumAh KaWan

   semalam time aku ada tengah lepak kt kedai mamak ada sorang kwan aku nieh SMS aku....dier ajak tido umah dia malam tuh....aku pon tengah free time tuh ikot je la tido umah dier...mak aku pon tak kata apa pon...mak aku kira ok jer~~ sebelum pergi aku singgah umah dulu ambil laptop dgn broadband leh jgak on9 kt umah dier~~huhuhu sampai jer umah dier..rupa2 nyer ada 2 lagi kawan aku tido umah dier...sazmin dgn faiz..hehehe best..bru first time masok umah dier..besar jgak la...
     kami sembang2 kejap pastu kami wat keje addmath sama sbb esok kami ada tuition addmath kat kolah...hahaha tapi kejap jer kami wat sebab suma pakat tak reti nak..puya la susah...ish2...pas abeh wat addmath kmi bukak laptop kejap..apa lgi klau bkn bkak pesbuk...
      tengah kami on9 tetiba rasa lapar plak..pastu aku ke dapur wat megi goreng..hehhehe..tapi megi kosong jer takde sayur langsung...hehehehe makan jer la dah lapar...last2 abes jgak..sedap jugak aku wat megi goreng tuh.hehehe 
     Lepas dah makan kami masok bilik...time tuh dah pukul 2pagi tapi tak ngantok lagi..kami pon bukak laptop ramai2 tengok cite Bini2ku Gengster...hehehehe best jgak cite tuh....pas abes tengok cite tuh kami terus tido sbb jam dah pukul 3.30 pagi...lagipon esok kami kna pegi tuition..mesti esok ngantok punya..hehehe kami set jam pukul 6.30 bangon...tapi last2 kami bagon pukul 7.00 hehehe terlewat sikit..kami truih jadi kalot nak mandi sbb tuition start pukul 7.30...
      kami sampai kolah lewat setengah jam...naseb bek mood cikgu bek..kami masok terus bukak buku..huhuhu time tuh aku masih ngantok lagi..dah la perut pon tengah lapar....belum mkn lagi...pas abes tuitio n...ader plak kawan aku nieh bek hati nak blanja makan....apa lagi aku pon ikot la..hehehe..pas makan aku ingatkan dah bleh balik smbug tido..last2 kawan aku ajak pegi library wat keje kolah..aku pon terpaksa ikot...hurm...dh pukul 1 pagi bru aku bleh balik....hehehe time tuh aku dh la lapar pastu ngantok pula....pas aku makan aku pon trus tido sampai pkul 6..lama jgak la aku tido....hehehe

ok..itu jer kali nie...sronok pulak..nnti kalau kawan aku ajak tido umah dier aku nak pegi lagi...hehehe bye2

No comments:

Post a Comment