I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 17 September 2011

Es-Pi-eM (SPM)

huhuhu..kali nie aku nak cite pasal SPM yg dh dekat...(adakah aku dh ready??? answer: skit2 jer.. : P) aku tgk countdown kt kolah hanya tinggal 59 hari jer la untuk semua student form 5 study sebelum sPM..aku nie bknnya pandai pon..dan aku nie memang malas....sama ada di kolah atau di rumah sama jer...tapi kalau mood aku rasa nak blajar...memang time tuh aku fokus giler blajar..tapi kalau mood dok maen2 time blajar pon leh melawak dengan kawan...SPM nie aku target 6A jer....subjek yang aku yakin leh dapat A math dgn BM tapi subjek yang paling aku takot gagal >> Add math dengan SEjarah..gile kot..dua subjek nie la aku rasa paling susah...tapi aku mintak2 suma subjek leh lulus....walaupon aku nie pemalas...tapi cita2 aku tinggi...hahaha aku nak jadi pensyarah...atau tinggi lagi..huhuhu tu pon kalau bleh...waktu post nie ditulis...trial SPM dh start...tapi nak buat camne dah memang aku nie..x reti2 nak study..adoii..apa nak jd nie..ish2...ok laaa...bye...nk pegi baca buku dlu..^_^

No comments:

Post a Comment